Nye priser på spillerlicenser

Dansk Padel forbund har siden 2020 haft den samme lave pris for en spillerlicens. I mellemtiden er turneringsudbuddet steget fra 7 ranglisteturneringer i 2019 til 79 planlagte eller afviklede ranglisteturneringer i 2022. Vi runder uden tvivl 100 ranglisteturneringer i 2022.

Det er vildt, det er fedt og vi ønsker bare den udvikling skal fortsætte. Det kan kun lade sig gøre fordi vi har mange turneringsarrangører der yder et stort frivilligt arbejde med at få disse turneringer afviklet.

Det er et tidskrævende job at administrere og koordinere alle disse turneringer og den dertilhørende rangliste. Vi får dagligt mange mails fra spillere, som vi som oftest hjælper samme dag e-mailen er modtaget.

På generalforsamlingen d. 5. marts 2022 blev det derfor vedtaget at ændre priserne på spillerlicensen. Justeringen skal sikre at vi fortsat kan yde den service overfor spillere og turneringsarrangører som vi ønsker. Dette gøres i praksis ved at ansætte endnu en medarbejder i sekretariatet som får turneringsområdet som sit primære fokus.

De nye priser, som træder i kraft. 1. juni 2022, bliver:

De nye priser bliver:

Junior(1-17 år)

Livserfarne(65+)

Senior spillerlicens – DPF Klubmedlem

Senior spillerlicens

Gyldig fra betalingsdato og 1 år frem.

En spillerlicens kan ikke fornyes før den er udløbet.

2 reaktioner

1. Hvis jeg gerne vil spille turneringer så kræver det vel man er medlem ik? Og er det kun turneringer man kan skrabe point til sig?