Managefy version 1.4.3

Træneruddannelse

At være en god træner, er ikke noget man bliver fra den ene dag til den anden – det er en livslang læring, hvor ens kompetencer udvikles, i takt med at man tilegner sig mere viden på kurser, i dagligdagen, på nettet og hvor man nu ellers finder det relevant.

I Dansk Padel Forbund, har vi udviklet en træneruddannelse, hvor du via korte kurser på 4 timer, kan tilegne dig en masse viden og inspiration, som du kan benytte i din daglige træning af både børn og voksne.

Kurserne er udviklet til at kunne afvikles en hverdagsaften, såvel som en lørdag/søndag, hvor der så kan afvikles to kurser a’ 4 timers varighed. I Dansk Padel Forbund ser vi en værdi i, at udbyde kurserne i samarbejde med klubber og centre som et forløb, så vi sammen kan udvikle kompetencerne i og omkring klubben/centeret. Dvs. at man i løbet af en periode, mødes 4 * 4 timers kursus og så har man f.eks. Træner 1, samt at vi løbende kan snakke om erfaringer og udvikle hinanden.

For at få adgang til Træner 1, skal du bestå en eksamen i fodringsteknik(video-eksamen).

Herunder, kan du klikke dig videre ind og læse mere om, hvad de forskellige kurser indeholder.

Andre sider I denne kategori

Tag kontakt

Alex Laugesen

Aktuelle nyheder

Som vi tidligere har annonceret, er Apollo Sports kommet med som eksklusiv sponsor i Dansk Padel Forbund. Vi har . . .