Landsholdet til veteran EM 2023 er udtaget

De danske Veteranlandshold er udtaget. Holdet skal repræsentere Danmark til det kommende EM i Alicante, fra d. 11. til den 17. juni.

Som noget nyt fra FIP (Det Internationale Padelforbund) opdeles veteranlandsholdet nu i to. Tidligere har en landskamp bestået af 5 kampe i 5 alderskategorier – (35+, 40+, 45+, 50+ og 55+). Men i 2023, dystes der nu i en Seniors og en Super-Seniors udgave, hvor en landskamp nu består af 3 kampe fordelt i Seniors: 40+, 45+ og 50+, samt i Super-Seniors+: 50+, 55+ og 60+.

Vi glæder os helt vildt meget, til at komme ned og dyste mod de andre lande, og for at se hvordan padel udvikler sig i Europa.

Til slutrunden, har landstræneren for kvinderne, Albert Company Bolós og landstræneren for herrerne Alex Handler Laugesen, udtaget følgende spillere:

KvinderHerrer
Lars Hauth
Kim Danielsen
Torben Schou

Følg med på Dansk Padel Forbunds facebookside, hvor vi løbende vil opdatere med resultater, interviews og andre indslag fra slutrunden.