Lunar Ligaens finaler kommer på TV

Vi nærmer os afslutning af tredje sæson af Lunar Ligaen. I alt har 198 hold deltaget i denne sæson, og de har tilsammen spillet over 3.000 padelkampe. Du er inviteret til at se med når finalen i Lunar Ligaen bliver skudt i gang – og du og dit hold kan desuden vinde en træningskamp mod det danske padellandshold.

Hvad er Lunar Ligaen?

Lunar Ligaen er den officielle liga for dansk padelsport og har fået sit navn efter Dansk Padel Forbunds hovedsponsor, Lunar. Lunar er en 100% digital bank, der hjælper sine 400.000 brugere i Norden med at styre deres penge smartere.

I Lunar Ligaens Final Four dyster de bedste fire hold i Lunar Ligaens elite-division om trofæet og nogle fede præmier. I år går vinderholdet hjem med en samlet kontant gevinst på 10.000 kroner, som bliver indbetalt direkte på spillerholdets gratis Lunar konto, og der er mange andre lækre præmier på højkant.

Kom med til Lunar Liga Final Four

Du kan se alle kampene live i Padelboxen, Tolderlundsvej 92 i Odense onsdag den 29. december 2021. Der bliver live lodtrækning klokken 12.00, og klokken 13.00 skydes de 6 semifinalekampe i gang. Klokken 16.00 spilles de 3 finalekampe mellem de 2 vindere i semifinalen. Disse kampe afvikles på Padelboxens World Padel Tour-bane, og transmitteres på direkte TV af Sport Live.

Vind en træningskamp mod landsholdet

Drømmer du – og dit hold – om at spille imod Danmarks bedste padelspillere? Så deltag i konkurrencen om at vinde tre timers personlig træning i København, med Marc Andreas Møller og Mads Elholm fra padellandsholdet. Det eneste det kræver er, at du er Lunar-bruger, og at du og dit hold er med i Lunar Ligaen. Vinderen bliver trukket den 22. december 2021.

Du deltager ved at hente Lunar-appen her, og tilmeld dig på få minutter. Det er gratis og uforpligtende.

Vi glæder os til at ses den 29. december 2021 til Lunar Ligaens Final Four.

Med venlig hilsen

Dansk Padel Forbund, Brillerne 7, 2840 Holte, formand@danskpadelforbund.dk, CVR 38865153

Lunar Bank A/S, Hack Kampmanns Plads 10, 8000 Aarhus, pau@lunar.app,  CVR 36945745

Terms and Conditions for konkurrencen: https://www.lunar.app/dk/privat/lunar-padel-training-competition