Managefy version 1.4.3

Erfarne kræfter til Dansk Padel Forbunds sekretariat

Christian Nybroe der har været en bærende kraft i opbygningen af Dansk Padel Forbund siden 2017, har skiftet bestyrelsesarbejdet ud med en fuldtidsstilling i Dansk Padel Forbunds sekretariat pr. 1. april 2023.

Christian Nybroe har siddet i bestyrelsen et par måneder efter etableringen af Dansk Padel Forbund i 2017. Han har i den tid, på skift, fungeret som formand, næstformand og kasserer og har i den grad været et ankerpunkt for udviklingen af forbundet. Det er meget svært at forestille sig et forbund uden Christians administrative styrker.

Udover at have ydet en gigantisk indsats som bestyrelsesmedlem med ansvar for rigtig mange praktiske opgaver, har Christian en hukommelse som en elefant, og en enorm sans for struktur. Derfor er bestyrelsen rigtigt glade for at Christian har sagt ja til at fortsætte som ansat i Dansk Padel Forbund.

Således får vi understøttet vores kompetente sekretariat med en ansvarlig for administrationen, og samtidig sikrer vi at hele historikken i Dansk Padel Forbund forbliver intakt.

Tusinde tak for indsatsen, som frivillig til Christian Nybroe. Bestyrelsen håber at alle, Christian møder på sin vej, vil give ham et klap på skulderen for en forrygende indsats som frivillig i Dansk Padel Forbund.

Tillykke til Christian med det nye job i verdens fedeste forbund for verdens sjoveste sport!