DPF Padel Ligaen bliver til Lunar Ligaen

Dansk Padel Forbund og Lunar indgår historisk sponsoraftale.

Lunar Ligaen. Navnet lyder faktisk bedre end DPF Padel Liga. Produktet ændrer vi ikke på. Lunar Ligaen er den største turneringsrække og samlingssted for padelspillere, og her i første halvår af 2021 består Lunar Ligaen af hele 133 padelhold med over 1.200 spillere.

Lunar Ligaens fremtidige logo

Men det er ikke kun Lunar Ligaen, som Lunar, den hurtigst voksende bank i Danmark, bliver sponsor for. Lunar bliver også hovedsponsor på vores landsholdstøj og for de Danmarksmesterskaber, som Dansk Padel Forbund afvikler i løbet af efteråret.

Vi håber, at denne hovedsponsoraftale kan blive til stor kommerciel gavn for Lunar på samme måde, som den bidrager til den fortsatte udvikling af padelsporten. Lunar har en position i finansverdenen, der på flere måder godt kan ligne padelsportens position i sportsverdenen.

Læs hele pressemeddelelsen her