Carlsberg Sport Junior Match Camps

Konceptbeskrivelse

Dansk Padel Forbund arrangerer og er ansvarlig for hele afviklingen – booker baner, hyrer instruktører, sikrer national og lokal markedsføring (via de lokale klubber og centre).

Målgruppe: Spillere fra 10 – 18 år

Datoer og steder:

• 16. okt. Match Padel Ballerup
  • 17. okt. Match Padel Silkeborg C
  • 18. okt. KIF Kolding
  • 19. okt. We Are Padel – Ringsted
  • 20. okt. Middelfart Padel Center

Tidsrum:         Kl. 10 – 15

Antal:              32 deltagere pr. camp (kan i princippet skaleres ned og op)

Trænere:         Højeste kvalitet (4 instruktører pr. camp ved 32 deltagere)

Tilmelding:     Via Rankedin

Hver enkel camp består af:

Kl.10 – 12.30:

Træning bygget op omkring tekniske øvelser, taktisk forståelse, placering på banen, kamprelaterede øvelse med og uden point.

1 træner per 8 spillere. Træningen differentieres efter alder og ikke mindst niveau. Dette er trænernes ansvar og opgave. Justeringerne kan laves i løbet af hele det første træningspas således at alle får mest muligt ud af træningen.

Kl.12.30 – 13.00:

Frokost/restitution/batterierne lades op

Kl.13.00 – 15.00:

Der afvikles en Americano/Mexicano på det nødvendige antal baner med supervision af trænerne – rådgivning i forhold til træningens gennemgående temaer.

Formål med konceptet:

Vi får sat fokus på et vigtigt område – flere børn og unge ind i padelsporten. Vi vil gerne tilbyde gode vilkår for ungdomsspillere, der er interesseret i sporten. Både med henblik på rekruttering af flere unge spillere, men også med henblik på talentudvikling og rekruttering til forbundets landshold

Lasse Vedersø

Turneringsansvarlig

Kære klubber, centre, spillere og andre interesserede Dansk Padel Forbund vil gerne præsentere jer for STATE Outdoor Padel og . . .