Dansk Padel Forbund indgår kommerciel aftale med Tornvig Christensen Maskiner A/S

Dansk Padel Forbund kan med stor glæde præsentere en ny strategisk partner for de kommende tre år frem til 2025.

Tornvig Christensen Maskiner fejemaskine

I takt med at væksten af padelbaner fortsætter ufortrødent i Danmark er der større fokus på kvalitet og vedligehold. Derfor er et samarbejde mellem Dansk Padel Forbund og Tornvig Christensen Maskiner oplagt.

Kristoffer Jørgensen, Sekretariatschef i Dansk Padel Forbund:

Vi har et stort ønske om at bygge vores kommercielle aftaler op omkring aktivering af mere padel eller af forbedring af kvaliteten i padel. Vi skal via vores aftaler bidrage med noget positivt til padelmiljøet. Og her giver vi muligheden for at sætte fokus på vedligeholdelse af banerne. Jeg så selv under en demonstration hvor meget fnulder padelbolde efterlader på banen og hvor svært det kan være at rengøre en bane ude langs kanterne. Vi vil opfordre alle til at lade Tornvig Christensen komme forbi til en demonstration

Fejemaskinen er designet således, at den fjerner det uønskede i underlagets overflade, men ikke samtidig tømmer banen for sand.

For nærmere omlysninger:

Demonstrationer og praktiske/tekniske spørgsmål: Søren Bjerggaard, Tornvig Christensen Maskiner, 23218440

For spørgsmål vedrørende aftalen eller andet: Kristoffer Jørgensen, Dansk Padel Forbund, 26809760

Lidt generel information om Tornvig Christensen Maskiner A/S:

Tornvig Christensen Maskiner A/S blev stiftet i 1968 af Asger Tornvig Christensen. I dag er virksomheden velkonsolideret med 16 ansatte. Virksomhedens hovedprodukt er rengøringsmaskiner, hvor de er forhandler af nogle af de bedste gulvvaskemaskiner og feje/sugemaskiner på markedet. Virksomheden er placeret i Herning.